Czym jest Management 3.0?

Każde Szkolenie Management 3.0 jest kierowane do konkretnej grupy ludzi otwartych na ulepszenie swojego podejścia do zarządzania. Uczestnicy dostrzegają, że w ich organizacji brakuje wystarczającego zaangażowania pracowników i współpracy zespołowej. Są to jednak osoby, które zamiast narzekać wolą szukać wsparcia i zaangażować się w rozwiązanie problemu.

Management 3.0 podąża za tezą, że 95 procent efektywności organizacji wynika z całego systemu, nie jednostki. Management 3.0 uczy, jak analizować system, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla lepszego zarządzania w organizacjach przy założeniu, że satysfakcja pracowników jest sprawą priorytetową.

Poza tym, warsztaty Management 3.0 to DUŻO zabawy! Każda chwila spędzona z nami począwszy od ćwiczeń przez gry, dyskusje po przerwy na kawę to okazją do nawiązania wyjątkowych kontaktów z kolegami oraz nauki, śmiechu i ulepszenia Twojego podejścia do zarządzania.

Brak nadchodzących szkoleń.

Jeszcze nie zdecydowałeś?

Nie możesz się zdecydować? Nie widzisz się na żadnym z proponowanych przez nas spotkań? W Twojej głowie pojawiają się pytania i wątpliwości? Pozwól nam im zaradzić.

Jakie tematy poruszane są na warsztatach Management 3.0?

Nie ma wątpliwości, że każde szkolenie jest niepowtarzalne, wszak uczestniczą w nich wciąż nowi uczestnicy. Firmy i pracownicy się różnią, wiele wyzwań jest jednak wspólnych.

Nie ma wątpliwości, że każde szkolenie jest niepowtarzalne, wszak uczestniczą w nich wciąż nowi uczestnicy. Firmy i pracownicy się różnią, wiele wyzwań jest jednak wspólnych. Oto przykład, jak może wyglądać typowe dwudniowe stacjonarne szkolenie Management 3.0.

Tematy Management 3.0

Dzień 1

  • Zarządzanie zwinne jest sprawdzoną metodą zarządzania i kierowania kreatywnymi zespołami i ludźmi. Poznasz różne metody, popularne praktyki, wyzwania w przyjmowaniu Agile na całym świecie. Dowiesz się, jaki wkład wnoszą menedżerowie i liderzy zespołów w zwinnych organizacjach.
  • Myślenie złożone jest podstawą zwinnego sposobu myślenia. Dowiesz się, czym jest teoria złożoności, jak myśleć w kategoriach systemów, jaka jest różnica między złożonym a skomplikowanym oraz dlaczego tradycyjne myślenie liniowe jest nieefektywne. Poznasz też sugestie dotyczące myślenia złożonego.
  • Wewnętrzna motywacja jest powodem, dla którego ludzie wstają rano z łóżka. Ze względu na to, że ludzie są najważniejszymi częściami organizacji i menedżerowie muszą robić wszystko, co w ich mocy, aby utrzymać aktywność, kreatywność i motywację ludzi. Dowiesz się o różnicach między zewnętrzną i wewnętrzną motywacją, dziesięcioma wewnętrznymi pragnieniami. Poznasz popularne techniki zrozumienia tego, co jest ważne dla ludzi w twoim zespole, takie jak spotkania jeden na jednego, oceny indywidualne, 12 najważniejszych pytań i ocena 360 stopni.
  • Samoorganizacja może zaoferować wiele odpowiedzi, jeżeli chodzi o dobre zarządzanie. Zespoły mogą się samoorganizować, ale wymaga to przekazania władzy pracownikom, autoryzacji i zaufania ze strony zarządu. Nauczysz się, jak sprawić, żeby samoorganizacja zadziałała, jak rozdzielić uprawnienia w organizacji, jakie są wyzwania przekazywania władzy, jak rozwijać relacje zaufania. Poznasz też kilka technik rozproszonej kontroli, takich jak 7 poziomów delegowania i tablice uprawnień.

Dzień 2

  • Wyznaczanie celów jest ważne, ponieważ samoorganizacja może prowadzić do czegokolwiek. Zatem jest konieczne, aby chronić ludzi i wspólne zasoby, oraz dać ludziom wyraźny powód i zdefiniowane cele. Dowiesz się, kiedy zarządzać i kiedy przewodzić, jak wykorzystać różne kryteria, aby sformułować użyteczne cele, jakie wyzwania związane są z zarządzaniem przez cele, oraz jak chronić ludzi i wspólne zasoby przed wszelkimi złymi wpływami samoorganizacji.
  • Rozwój kompetencji jest kluczowy, jeśli chodzi o dobrze wykonywaną pracę. Zespoły mogą osiągać swoje cele, tylko jeśli członkowie zespołu są wystarczająco kompetentni a menedżerowie muszą przyczynić się do rozwoju tych kompetencji. Dowiesz się, jak i kiedy stosować siedem metod rozwoju kompetencji, jak mierzyć postęp w złożonym systemie. Poznasz wpływ sub-optymalizacji oraz kilka porad dla przydatnych metryk.
  • Struktury organizacyjne znacząco wpływają na to, jak organizacja pracuje. Wiele zespołów działa w kontekście złożonej organizacji, a zatem ważne jest, aby rozważyć struktury, które poprawią komunikację. Dowiesz się, jak rozwijać strukturę organizacyjną jako fraktal, jak znaleźć równowagę między specjalizacją i generalizacją, jak wybrać między zespołami funkcyjnymi i wielofunkcyjnymi. Poznasz techniki nieformalnego przywództwa i rozszerzania nazw stanowisk, oraz sposoby traktowania zespołów jako jednostki wartości w sieci wartości.
  • Zarządzanie zmianami jest jedną z tych rzeczy, z którymi ludzie w organizacjach wszelkiego rodzaju zmagają się najbardziej. Ludzie, zespoły i organizacje potrzebują ciągłego ulepszania, aby jak najdłużej opóźnić porażkę. W praktyce oznacza to, że menedżerowie i liderzy muszą działać jako agenci zmiany, próbując zmienić złożone systemy społeczne wokół siebie. Dowiesz się o 4 aspektach zarządzania zmianami, które dotyczą systemu, pojedynczych osób, interakcji i granicy systemu.

Czym są warsztaty Management 3.0?

W Management 3.0 chodzi o zdobycie umiejętności dostosowania konkretnych, sprawdzonych praktyk do swoich własnych potrzeb. My proponujemy Ci narzędzia do zwiększenia zaangażowania pracowników i współpracy zespołowej, Ty wybierasz te, które najlepiej sprawdzą się w Twoim zespole.

W Management 3.0 chodzi o zdobycie umiejętności dostosowania konkretnych, sprawdzonych praktyk do swoich własnych potrzeb. My proponujemy Ci narzędzia do zwiększenia zaangażowania pracowników i współpracy zespołowej, Ty wybierasz te, które najlepiej sprawdzą się w Twoim zespole.

Każde Szkolenie jest inne, bo dostosowujemy je do różnych środowisk i potrzeb biorących udział. Uczestnicy to liderzy zespołów, kierownicy projektów, pracownicy umysłowi, kadra zarządcza średniego i wyższego szczebla, deweloperzy oraz scrum masterzy pracujący w Agile, dyrektorzy ds. HR i szefowie startupów. Wierzymy, że zarządzanie jest zbyt ważne, aby pozostawić je jedynie menedżerom, dlatego każdy, kto chciałby ulepszyć zarządzanie w swojej organizacji, będzie mile widziany na szkoleniu.